Pages

Coretan Travelog Hidup Insan Biasa Dalam Meniti Kehidupan Di Dunia Yang Fana

Ahad, 21 Julai 2013

Travelogku

 Travelogku

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم    TRAVELOGKU merupakan blog yang merakamkan sebahagian daripada perjalanan kehidupanku di dunia ini. Tapi nama blog ini terpaksa dijadikan TREVELOGKU kerana semasa aku hendak mendaftar nama yang aku berkenan itu, nama itu telah dimiliki oleh orang lain. Aku insan biasa yang meniti kehidupan di dunia fana dengan melalui pelbagai rencah pengalaman yang manis dan pahit. Travelogku ini sebahagian daripada rakaman pengalaman yang diabadikan  sebagai tatapan peribadiku dan sesiapa saja yang sudi untuk membacanya. Semoga bicara dalam blog ini tidak akan menyentuh kehidupan  orang lain sebaliknya menjadi perkongsian pengalaman yang dapat memberikan sekelumit faedah dan kebaikan kepada insan yang bernama manusia

Travelogku  lebih bersifat  catatan  mengenai  kerjaya, minat, hobiku dan pengalaman yang dipotretkan sebagai paparan rona-rona kehidupan aku sebagai seorang manusia biasa yang meniti arus kehidupan di dunia yang fana ini. Harapanku semoga Travelogku ini akan mencernakan refleksi diri ke arah menemukan laluan kehidupan yang lebih baik dari sehari ke sehari. Semoga travelog kehidupan yang aku harungi hari ini lebih baik daripada hari kelmarin dan kehidupan hari esok lebih baik daripada hari ini.
 وَ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ









0 komen: